כותרת
> C;
1/1
ליווי וייעוץ עסקי להגדלת מכירות

היסוד החשוב ביותר בכל עסק וזה שיגרום לו לצמוח הוא תחום המכירות. שיווק נכון לעסק הוא זה שיכול לקבוע האם עסק יגדל או יקרוס אחרי שנים בודדות. לכן, בעלי עסקים מכל קשת התחומים, נדרשים לעסוק במכירות כחלק מעמעותי מאוד מהזמן שלהם. הם תמיד צריכים להיות יצירתיים ולעקוב מידי יום אחרי השורק בו הם פועלים, כולל הבנה של טרנדים מתחלפים וכוחות שוק כליים שקורים מידי יום במדינת ישראל, הן ברמה החוקית והן ברמה החברתית. חשוב להבין כי לא כל בעל עסק הוא גם איש מכירות טוב עבור העסק שלו ולעיתים קרובות יצטרך את הכח אדם הנכון שיעשה זאת נכון עבורו. לרוב היזמים ובעלי העסקים, יש אפילו רתיעה מלעסוק בשיווק של עצמם ולכן חשוב לדעת לפזר סמכויות בצורה הנכונה בכדי שהעסק יגדל באופן שוטף וללא מעצורים.

אז כיצד ניתן להגדיל את מחזורי המכירות בעסק?
חשוב להבין כי שיווק הוא נושא מאוד רחב השמור לבעלי מקצוע מנוסים אשר מבינים את השוק ויודעים לפעול בו בפרקטיקות הנכונות. הצעד הראשון לשיפור המכירות הוא לקחת את היועץ הנכון אשר ילווה את העסק שלכם בתהליכי המכירות המורכבים וידע להיות לוח הבקרה של העסק שלכם. כיועץ עסקי בעל ניסיון רב, ליוויתי המון עסקים בכל התחומים ויצרתי תהליכי מכירה ומשפכי שיווק אוטומטיים עבור המון עסקים. כך ירד גם העומס מבעל העסק עצמו ותהליך מינוף העסק הפך ליותר קל ורלוונטי.

השגיאות שבעלי עסקים עושים
במסגרת הייעוץ והליווי העסקי שנתתי הבחנתי בשגיאה אחת נפוצה שחוזרת על עצמה ורוב העסקים נופלים בה:
כל בעלי העסקים שפגשתי השקיעו מאמצים רבים בשכנוע הלקוחות שלהם כי המוצר/שירות שהם נותנים הואר הכי טוב בשוק ובמחיר האטרקטיבי ביותר ולכן כדאי להם לרכוש את המוצר/שירות מהם.כך יוצא שהם תמיד במאמץ עילאי לדחוף ולשווק את העסק של עצמם. השגיאה זו חוזרת על עצמה באינסוף וריאציות.
התובנה הראשונה שכל בעל עסק צריך להפנים היא: כל הזמן מנסים למכור לנו מוצרים ושירותים שאנו לא צריכים, לכן אנו כבני אנוש, נרתעים מאוד כאשר מנסים למכור לנו ואנו מרגישים שאנו מאבדים את החופש שלנו להחליט בעצמינו כאשר מישהןו אחר דוחף יותר מידי למכירה. דבר זה יוצר את הפעולה ההפוכה, כלומר הוא מרחיק את הלקוח שאולי יקנה באותו רגע מתוך לחץ, אך לא יחזור יותר לעולם לאותה חנות. בצורה זו, רוב העסקאות הטובות נופלות ואינן מתבצעות ולרוב ייסגרו ב"אני אחשוב על זה". לכן כל בעל עסק חייב להבין ששיווק ומכירה זה מקצוע וצריך לדעת לפתח את האמפתיה הנכונה עבור כל לקוח ולהבין רק מהסתכלות ראשונה מי עומד מולך ומה הצרכים שלו.

אז איך כיצד ניתן להגדיל מכירות בזמן קצר?
שיווק ומכירות הוא תחום רחב ומאוד מגוון, זהו בעצם הלב הפועם של כל עסק. לעסק ללא לקוחות אין זכות קיוםן אמיתית גם אם הוא מוכר את המוצר/שירות הטוב ביותר וגם אם הוא נותן את השירות הטוב ביותר. שיווק לטווח ארוך הינו תהליך מורכב ובכדי לייצר את משפכי השיווק הנכונים, נידרש לכך המון ניסיון והיכרות מאוד מעמיקה עם השוק שהבו העסק פועל. החדשות הטובות הם, שכל אחד יכול ללמוד את המיומנות הזו ואף להגדיל את המכירות בכל עסק בצורה משמעותית ואף בזמן קצר יחסית.

ריכזתי עבורכם כמה דגשים שחשוב לשים אליהם לב כאשר נגיע לתהליכי שיווק ומכירה:

  • הדגש הראשון שצריך לדעת הוא כי לקוחות ממש לא אוהבים שמוכרים להם, אבל הם מאד אוהבים לקנות ולפנק את עצמם. זוכרים את מנגנון הרתיעה שהזכרנו קודם? ובכן, בזמן של תהליך המכירה חשוב לשים דגש על כך שבעל העסק יהיה יותר כיועץ של הלקוחות שלו ולא אחד שמנסה לדחוף להם מוצרים בכח. כלומר, על בעל העסק לעשות בירור מעמיק של צרכי הלקוח ולהתעניין ולהבין למה הלקוח באמת זקוק, כך שהלקוח ירגיש שההחלטה נמצאת בידיים שלו ללא התערבות של המוכר.
  • הדגש השני הוא מובן מאליו, אך חשוב שיהיה מאוד ברור והוא - הקשבה! כל אדם רוצה אוזן קשבת לצרכים שלו, לכן חשוב תמיד להיות נוכחים, קשובים ולהראות אמפתיה כלפי הצרכים של הלקוח, גם אם זה רק להנהן עם הראש בחיוב.
  • הדגש השלישי הוא על חוויית הלקוח מהרגע שהוא נכנס לבקר בעסק שלכם ועד הרגע שהוא יוצא. חשוב לספק לכל לקוח תחושה שהוא בבית, כזו שהוא תמיד ירגיש נח להיכנס אליו ולצאת בכל זמןו נתון. חשוב שהלקוח ירצה לכתוב עליכם ביקורת טובה לאחר חוויית הרכישה שלו וירגיש תמיד שהוא vip בעסק שלכם. דבר זה לבדו יגדיל את כמות הלקוחות החוזרים לעסק שלכם ויגדיל את המכירות.


כיצד שיטת הבליץ של רועי קולפ תגרום לעסק שלכם להתפתח ולהגדיל מכירות?
השיטה שפיתחתי כולל נוכחות מאוד חזקה של העסק בכל רשתות השיווק, בכל תחומי הדיגיטל והרשתות החברתיות ובכל האזורים המקומיים שבהם העסק פועל. חשוב להבין כי שיווק מבוסס על זיכרון ואנו רוצים שהלקוח לא ישכח אותנו לעולם, לכן זה לא מספיק שנהיה נחמדים וניתן שירות טוב, צריך להזכיר לו שאנו שם כל הזמן ורק מחכים לרגע שהוא ידרוך בחנות.
שיטת הבליץ תוקפת את השוק בו פועל העסק מכל הכיוונים, כך שהנוכחות העסקית תמיד תהיה בולטת ותמיד תזכיר לו שאנו שם בשבילו במידת בצורך.

שיטת הבליץ תמיד תעניק לעסק ביצועי שיא בשיווק ומכירות, במינימום עלויות ובמקסימום תוצאות, לכן תמיד אפעל בכל החזיתות למען כל עסק מכל תחום.

בכדיי שהשיווק והמכירות יתקתקו כמו שעון, רצוי לעבוד לאורך זמן ועל פי תוכנית אסטרטגית המותאמת לעסק ומוגדרת מראש, התוכנית כוללת:

  • ניתוח מעמיק של המצב הנוכחי של העסק
  • יצירת יעדים, מטרות ומשפכי שיווק לעסק
  • מחקר מעמיק של קהל יעד המותאם לעסק
  • הבנת הבעיות והאתגרים העומדים מול השוק בו פועל העסק
  • יצירת אסטרטגיית שיווק מדוייקת ובתקציב הנכון בכדי להגיע למטרות שהוצבו מראש
  • יצירת פרקטיקות שיווק בהתאם למתחרים ולהתנהגות השוק
  • יצירת מסרים שיווקים קצרים ומדוייקים שיוצרים שיווק מנצח
  • תכנון תקציב עבור פרסום ופלטפורמות שותתפיח
  • מעקב שוטף של תוצאות ודיוק שלו ברמה היומיומית


אז בואו לנצח את השוק שלכם!

kolp4biz - ייעוץ עסקי להצלחה
כתובתנו: הבנים 14, הוד השרון
הטלפון שלי: 050-898-9651
roeikolp@gmail.com
www.kolp4biz.co.il/
שעות פתיחה: 8:00-18:00


עוצב ונבנה ע"י יאלו עיצוב, בניית אתרים ושיווק דיגיטלי חריף